Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

my tompok transform!

hye u alllll!!
this time nak cite sal bodykit R3 baru kat my tompok tuh..
sebelum ni kete aku tuh standard punye bodykit je..
cume tambah front lip ngan rear diffusor je..
tapi asyik naik bumper je, retak seribu sana-sini
so aku pun decide nak tukar Satria Neo R3 punya bodykit
dengan sokongan padu dari cinta ati n disponsor olehnya..
aku pun mula la survey..
mana kedai2 yang murah ade jual bodykit yang aku nak tuh..

memula aku tanya sorang mamat neh, die bagi RM3600.00
gile bapak mahal.. sekali ngan spray and installation
aku tak puas ati, aku survey lagi..
yang second die bagi RM1600.00.. aku survey lagi..
at last aku dapat RM1350.00, untuk bodykit R3
full PU, front and rear bumper, left and right skirt
front bumper sekali ngan fog lamp..
siap spray and install.. kalau nak tambah spoiler..
tambah lagi RM150.00..tapi aku tak ambik spoiler
sebab aku pakai CPS punye spoiler.. hehe
proposal di approve by cinta ati.. aku pun happy tak terkira..

dah call, dah deal.. bawak kereta g bengkel die untuk ambik kod warna kereta..
then die akan spray bodykit tu kat sana, kita g pasang je
kalau nak tinggal boleh jugak.. lagi afdal..
tapi aku tak tinggal sebab susahla nanti nak g keje macam mana kan? huhu
one week lepas tu aku pun g la pasang bodykit R3 idaman aku tu..
lama jugak nak tunggu pasang tu.. duk nganga aje la kat bengkel tu
aku pegi dalam pukul2 petang, dekat pukul8 malam baru settle semua tu
penat duk menunggu je la, tapi tak terasa sangat sebab happy and excited





masa pasang tu ade Proton Preve pasang bodykit R3
not bad jugakla, smart gak aku tengok..
Proton Gen-2 pun pasang bumper R3 neo punye..
ngam2 aku tengok.. nampak hensem Gen-2 tuh..
kalau u all nak try, blehla call mamat ni Ariel 017 268 3816
kedai die dekat Shah Alam, SS25
nak buat audio pun boleh kat sini, macam2 aksesori yang ada
y penting AFFORDABLE =)

3 comments:

Anonymous said... reply to comment

salam..nk tny airil nie ok ke?

anis suryanie said... reply to comment

okay je, sng bwk bncg.. n xsombong :)

anis suryanie said... reply to comment

okay je, sng bwk bncg.. n xsombong :)