Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

reception, i change my mind : Dusty Aqua + Grey

assalamualaikum..

hye again!! hehehe sakan aku post entry hari ni.. 

ceritanya adalah, aku dah ubah fikiran nak tukar tema untuk reception aku nanti.. sebelum ni aku penah post pasal nak tema reception warna purple + turqoise tapi itu dulu.. sikalang sudah tukar..

alkisah penukaran ni adalah disebabkan masa aku pergi bridal nak pilih baju minggu lepas, aku duk berkenan ngan satu baju ni.. kaler dusty aqua.. cantik sangat.. 
so, terusla aku tanya pakcik google ape yang berkaitan.. ngeh2..

thennn... inilah hasilnya.. dusty aqua + grey



tiada aksi ciom seperti ini. harap maklum. hehe


nice kan? flower girl, heels n corsage tuh.. lalala

okayla.. malas nak taip banyak2.. daaa~





6 comments:

noor shahirah said... reply to comment

akak lwa la wane ni..asenyer jrang tgk reception gna wane cm ni..:)) btw nice la..lain dr yg lain..nnty jgn lpe tunjuk gmbr khwin tau..:))

anis suryanie said... reply to comment

hehehe.. thanx dear.. hope tak tukar dah pasni..
ok dear.. nti akak upload.. ^_^

Hanida Moss said... reply to comment

cantik! :D

PUNK GOES POP said... reply to comment

Blogdancing kat sini, Kalau sudi jemputlah kat blog aku and follow sekali ok :] Thanks in advance !

7 Cara Promote Blog Anda Dengan Mudah & Berkesan Klik Sini !
28 Cara Mudah dan Halal Menjana Duit Dengan Blog Klik Sini !
Top 35 Tempat Untuk Dapatkan Trafik Ke Blog Klik Sini !

ANISRAHIM said... reply to comment

lawa sangat, fuhh ni mesti grand ni hehe

anis suryanie said... reply to comment

kan? sweet2 gituh.. hehe