Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

duckface!

Logo Design by FlamingText.com
hehehe.. hye again comels!
 
haaaa... DUCKFACE.. mesti ramai yang tau kan? bile someone snap2 pic then wat mulut muncung kunun kiut cam itekkk...
 
duckface! (cam DP aku je tuh kan?haha)

duck face vs cat face
 
ramai yang cakap buat duckface tuh annoying... hahaha.. memenggg betoll ponn.. sgt2 annoying tau..
 
dahtu, nape aku buat duckface?! ehhh.. xpe.. muke aku, aku punye suke la.. duckface ke catface ke.. hehehe... sesaje je ni, bile mood gedik aku dtg.. aku akan xtertahan lagi nak berduckface dpan camera..hik2
 
 
sape tak pernah buat duckface? or mulut itek nih?
 
meh kite tinguk, pernah ke tak..... cube nyanyi lagu ni :)
v
.
.
v
.
.
v
.
.
v
 
"aur pusung pugu surut pukul lumu
 
nyunyu bungun pugu surum pukuk bungu
 
pukuk bungu mulu tunum tupu puntui
 
utuk burtulu uyum munutus
 
cuk bubu jutuh dulum purut
 
cuk umunuh kutuwu jurut-jurut
 
nuik kururutu upu sumpui kualu lumpur
 
duput usturu buru munyuruk buwuh dupur"
 
 
skang.. macam mana? jadi tak duckface? hehehe
 
 
p/s: just for fun comels.. utk ilangkan stress di pagi khamis ni :)
Logo Design by FlamingText.com
 

4 comments:

Nurfaezah Abdullah said... reply to comment

hehehe nice one sis..

Ainim Suju said... reply to comment

hahaha..nak sebut pun mulut automatik jadi duckface

hehehe

Farah Waheda Wahid said... reply to comment

good way to release stress...

C.T.K said... reply to comment

olololo comelnyer...ct try nyanyi, buruk rupe ct jdnyer...hahaha