Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

kedai alat jahitan, dah jumpa PORT BARU

assalamualaikum...

hye my comels semua.. huhuhu agak lame jugak xbukak and update blog.. last week, aku demam lorh.. huhuhu.. skang ni alhamdulillah dah okay dah sikit :)

okay, tanpa merepek banyak... actually aku dah jumpa satu kedai yang menjual alat-alat jahitan, craft and yang sewaktu dengannya yang boleh dikatakan cambest!

kenapa cambest? okay, 1st of all.. HARGA die, reasonable and murah beb! takya beli borong cam kat GM or Semua House pun.. kedai ni tecik and tomei je.. hak milik orang melayu kite pulak tu (ini  xbermaksud aku ni racist, melayu sama melayu senang sikit kan?)

ada khidmat JAHIT TEPI... hehehe, kalau sikit.. boleh tunggu.. siap terus.. kalau banyak and banyak customer, kena tinggal la dulu.. hehehe

ada jual KAIN FELT.. hahahaha, bagi kaki2 DIY yang gilakan FELT, bolehla datang sini tau.. banyak warna jugak, tang harga tak berapa nak perasan pulak.. hehehe

ada jual mcam2 lagi lah DIY's STUFF... cam round brooch, button, brad, bell, phone strap dan lagi.. lagi dan lagi...hehehe...sangat syokkk!! lama jugak bile aku masuk dalam kedai ni.. habis setiap penjuru aku jejak.. 



kat mana? ohhhh.. kat BANDAR BARU BANGI... nama kedai ni KARYSMA STORE... u all bleh klik link ni untuk lebih details.. hehehe
Logo Design by FlamingText.com

9 comments:

suhana balqis abdul talib said... reply to comment

Kedai ni area mana

anis suryanie said... reply to comment

area bangi... boleh klik "link" yang anis bagi kt gambar tu untuk details

TEH FATIMAH said... reply to comment

sane ada terima uph jhit x??mcm jhit bias tape or piping...

anis suryanie said... reply to comment

@TEH FATIMAH jahit bias tape and piping untuk tudung nurse ke? klu y tu die tak ambik.. anis dah Tanya.. jahit baju and jahit tepi je dia ambik..

chemusitah said... reply to comment

hehehe.... saya pun ader jual alat jahit secara runcit pada harga borong.... jemput ke FB Page saya.
https://www.facebook.com/cmftradingpemborong

TQ

Roziana Loso said... reply to comment

Kedai tu Kat syeksen 4 tambahan

aliah nadhirah said... reply to comment

Boleh bg num??..nk tnya jahit tepi tudung rm berapa

Alat jahitan Shah Alam said... reply to comment

t.kasih kerana sudi promot kami,, alhmadulillah semakin bertambah customer kami dgn bantuan blogger2 seperti kamu

scheetah_shakleelover said... reply to comment

saya baru je survey kedai2 jahit yg bagus...jupe best review, inshaAllah, boleh turun ke sana utk shopping..heheheh