Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

*this is sticky post, please scroll down for new post.TQ comels!*
Logo Design by FlamingText.com 
hye comels!! 

arini anis join contest untuk dapatkan t-shirt blogging dengan nama blog kite daripada penganjur segmen yang awesome ni..


u all nak jugak..?? okay2.. click banner kat bawah ni.. and ikut je rules y sangat simple and mudah kat page Salju Creative tu :)


p/s : valid until 31st March 2013


untuk Salju Creative.. anis dah ikut semua rules yang ditetapkan.. hehe

1. follow BLOG, DONE

like FB, DONE

2. letakkan banner contest, di footer bar - DONE

3. entry untuk contest ni..with sticky post and backlink - DONE..tadaaaa..inilah die :) 

#design no.2
#size : MEDIUM

#lengkapkan slogan saya suka Salju Creative kerana....

"Saya suka Salju Creative kerana 

Salju Creative sangat creative, awesome dan superb!! 

hehe.. sesungguhnya saya terasa sangat rugi kerana 

sudah menempah kad kahwin terlalu awal, kalau tidak... 

semestinya Salju Creative akan menjadi vendor untuk kad kahwin saya.. 

tapi takpe, saya akan promote Salju Creative 

kepada kawan-kawan saya yang Bride to Be.. 

sebab they all ade tanya.. kat mana nak tempah kad kahwin cantik and creative.. 

so jawapan saya mestilah.. Salju Creative!!"





  Logo Design by FlamingText.com

9 comments:

Normi Nieza said... reply to comment

gud luck...

anis suryanie said... reply to comment

TQ dear :)

Dianaa said... reply to comment

dari contest yg sama. good luck ^^
http://www.fatindiana.com/2013/02/saya-nak-t-shirt-blog-awak-nak.html

C.T.K said... reply to comment

goodluck anis.cntik bju ni :D

Seneorita Baharin said... reply to comment

Good luck dear.. :D

orked violet @ SYA said... reply to comment

Anis!! Sya da dpt collagen. ari jumaat aritu. tp sebab tgh training, xsempat nk inform. Thanks a lot dear!!! =)

Maisarah Azmi said... reply to comment

dari segmen sama http://www.sararose.my/2013/03/saya-nak-t-shirt-blog-awak-nak.html

Carlos Santiago said... reply to comment

WAAA...DPT BAJU TU

Ainim Suju said... reply to comment

selamat bersegmen awak..