Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

seram kot : amukkan si bunjut!

Logo Design by FlamingText.com 
phewww!!! sebelum type entry ni.. meremang gak bulu roma aku.. huhuhu

sup bunjut? apakah? aku tak suke sebut nama glamer die.. just bunjut.. ramai yang leh agak kot?
bunjut a.k.a pocong! OMG... dunt like!! 

ceritanya camni.. kt tempat aku kerja ni.. lately ni gempar dengar si bunjut ni yang terlalu gile glamer nak interframe sana sini..

kalau malam tu xpela lagi, ni siang2 hari die boleh keluar main ting2 sekor2 die kat lorong2 gelap dalam buliding...

dah 2,3 kali kami semua staff buat sembahyang hajat and bacaan yassin.. tapi macam tu lah... degil bebenor.. ramai pekerja yang dah terserempak dengan si bunjut, pak guard lagi lah.. sampai berenti kerja terus.. camtu jugak ngan makcik2 cleaner yang ada..

aku pun, kalau duduk sorang2 dalam stor kire stok.. sampai demam dibuatnya.. lemah semangat mungkin.. so far alhamdulillah.. aku tak terjumpa lagi.. kadang tu dengar bunyi2 yang tak make sense je la.. 

haaa? kat mane tempat aku kerja? hehehe.. 

agak2 korang kat mana? cube teka! :)
  Logo Design by FlamingText.com

9 comments:

Farah Waheda Wahid said... reply to comment

cam scary jer... baca ayat2 Quran banyak2 dear...

Kila Lala said... reply to comment

wah...kalau ade cite menarik lagi sila share. kila suka baca pasal nie :D

anis suryanie said... reply to comment

mmg scary ponn.. huhuhu.. tula, we all duk ngaji bile pas solat tu.. kat PC pun duk pasang ayat2 quran gak

anis suryanie said... reply to comment

ade dear,byk jadi mase student nurse dulu.. tapi takut nak wat enry citer2 seram nehh.. hehehe.. almaklumlah penankut!

Iyraa Cariyno said... reply to comment

anda di tag

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

SLUMBER SAGUN said... reply to comment

tag wani, jom join

http://budakpendekberblogging.blogspot.com/2013/02/worniojowo-giveaway-by-wanynaziar.html

Ainim Suju said... reply to comment

Kalo dipejabat saya tu, smp kami terpaksa panggil org darul syifa' dtg bersihkan balik. Saya sendiri pernah kena gangguan beberapa kali sepanjang 6thn keje kt situ. Latest last year, bila saya dgr bunyi tapak kaki bergerak depan mata tp xde apa2pun..mmg terdiam kaku saya.

anis suryanie said... reply to comment

TQ dear :)

anis suryanie said... reply to comment

lagi dassat... bunyi tapak kaki dpan materrr... eeee