Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

aku seorang pelumba rally wanita

Logo Design by FlamingText.com 
hye comels! okay.. tengok tajuk tu.. cam tak percaya kan?

haaa.. tu la u alls, jangan pandang rendah kat anis yang rendang cam bonsai ni tau!

itulah realiti.. anis adalah seorang pelumba rally wanita di Malaysia ni tau..

tak pernah tau? tak pernah dengar? tu lah... tak bacer magazine ler tu..

balik kerja japgi u all singgah beli magazine ni, nama magazine tuh..


magazine : poyo lah kau anis! hahahaha...

hehehe, seriouly.. cam syiok je jadi pelumba rally ni.. mencabar gituh..

tapi apakan daya, itu hanyala cita-cita, pembetulan.. angan-angan yang takkan mungkin jadi kenyataan..

ini bidang untuk itu olang lelaki saja maaa... itu olang pelempuan kasik duduk lumah saja lorhhh...

sob..sob..sob.. sadis kan?

tapi takpelah, bile drive si tompok tu anis tetap akan berangan sendiri.. 

AKULAH PELUMBA RALLY WANITA..hahahaha... 
  Logo Design by FlamingText.com

3 comments:

Ainim Suju said... reply to comment

angan-angan tak salah..mana tau jadi kenyataan pulak

michelle De hunny said... reply to comment

poyo aah anis ni hehe.
tp berangan2 tu x salah,yg penting happy :D

Syikeng said... reply to comment

rempit [ergi amik adik sekolah pergh . kita selalu buat . hehe