Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

anak ke-2

Logo Design by FlamingText.com 
hye comels!! Siapa ANAK KE-2 dalam family?? meh sini baca fakta ini..anis ngan cinta ati.. both anak ke-2.. tu kadang2 kalau bergaduh macam tsunami.. hehe

ANAK MANJA EMAK
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu.. 
(anis takpun keutaman pada adik2 dulu..sob2)

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih degil, keras kepala dan tidak mendengar kata.. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yang degil..kemahuan dia kuat.. kalau buat sesuatu sungguh-sungguh..kalau tak nak tu, tak nak lah jawabnya, boleh dipujuk tapi selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia takpandai pujuk makwe or pakwe dia.. ( yeke? anis pandai pujuk tau, tanya cinta ati anis.. hahaha..poyo)

SETIA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban.. ( yang ni betulla kot.eheh )

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang..kalau hitam, hitam lah kalau putih, putih lah..degil tak boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje keras..tapi hati dia lembut..SATU lagi perangai dia..dia tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent..memang betul..tapi kalau terlebih independent pun payah..mudah bergaul..very take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nak terima arahan..dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.. ( hahaha, sangat setuju! )

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun pemaaf dan caring..TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah..

PAKAIAN
Nak semua up to date..semua nak kemas.. ( tak jugak, anis selekeh je.. uptodate sebulan sekali je..hahaha )


*hasil rembatan di FB*
  Logo Design by FlamingText.com

1 comment:

Ainim Suju said... reply to comment

saya anak ketiga..kembar pulak tu...tapi ada kawan saya anak kedua tp moody je.heheh