Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

khas, untuk awak

Logo Design by FlamingText.com 
*okay comels, entry ini tidak berkaitan dengan isu2 semasa.. tiada paksaan untuk membaca*

awak,
saya tahu saya tak secantik awak
awak sendiri pernah cakap kat dia yang saya tak secantik awak
tapi dia cakap takpe, hati saya lagi cantik dari hati awak

awak,
saya tahu saya tak sepandai awak
saya cume di tahap diploma, sedangkan awak bachelor
tapi dia cakap xpe, sebab saya pandai jaga hati dia
saya pandai ambik hati die
tak macam awak

awak,
saya tahu saya baru kenal dia tak sampai 2 tahun
tak macam awak dengan dia dulu, sampai 3 tahun lebih
tapi dia cakap takpe
sebab 3 tahun dengan awak, dia tetap rasa kosong

3 tahun dengan awak, boleh dikatakan hari-hari awak gaduh dengan dia
tiap kali gaduh itu lah awak mesti mintak putus
tak macam saya, biarpun gaduh macam tsunami
saya sekali pun tak pernah cakap perkataan putus

awak,
saya tahu saya tak sebaik awak, tak sealim awak
tapi dia kagum dengan saya, sebab saya sanggup berubah menjadi lebih baik dari awak
dia kagum dengan saya yang mampu menjaga batas-batas pergaulan dengan lelaki
mahupun realiti atau di alam maya
tak macam awak

awak,
saya tahu awal selalu stalk FB dia
tapi dia tak kesah, saya pun tak kesah
sebab lepas awak stalk awak akan inbox FB dia
a-z awak ungkit.. kenapa?
awak jeles ye? tengok we all happy?

awak,
kalau awak still sayangkan dia
why not awak doakan dia happy dengan saya?
awak pun bukan teenage lagi.. saya rasa awak mampu berfikir secara lebih matang
lagipun, awak tu pangkat kakak kepada saya..
tak malu ke untuk seorang wanita sebaik awak yang berpendidikan tahap bachelor berkata-kata seakan-akan tiada pedoman dan iman?

awak,
sudahla tu.. biarkanla saya dan dia bahagia
saya tak kacau pun hidup awak..
ape muslihat awak seminggu dua ni, saya tak tahu
and taknak ambik tahu
ape yang saya tahu, selagi hati dia untuk saya
selagi itulah saya takkan benarkan awak rampas dia dari saya :)


p/s : i'm not a fighter, but i will fight for the one i loved.



belong to me :)

Logo Design by FlamingText.com

3 comments:

eimah siti said... reply to comment

nice...cik siti balas kunjungan...=)

ANISRAHIM said... reply to comment

Hehe bagus ni, lembut berhemah, kalau dia baca lagi bagus, biar x pandai, biar x cantik, asalkan tahu jaga maruah diri dan keluar juga batas2 =)

duriansonata said... reply to comment

huhu...sedih bila baca entri nih..sampai ati dia kacau idup kamu...