Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

isteri calon neraka

Logo Design by FlamingText.com 

ISTERI CALON NERAKA

Tidak suka mengerjakan solat

Suka bercakap bohong kepada suami

Suka berhias untuk selain suaminya

Tidak mensyukuri kesenangan yang diberikan oleh suami

Tidak menghormati suami

Suka mencari musuh

Sombong

Tidak takut kepada Allah sedikit pun

Tidak mahu mengaku salah bila buat salah

Tidak mahu minta maaf kepada suami

Tidak boleh dinasihati oleh siapa saja

Degil dan keras kepala

Merasakan diri lebih baik dari orang lain

Suka berpoya-poya

Malas melakukan amalan baik seperti membaca quran, selawat dan istighfar

Suka memandang rendah kepada orang lain


sumber : FB
  Logo Design by FlamingText.com

3 comments:

Farhana IezAna said... reply to comment

Anis, tengok link nie ye..
http://iezana.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

Farah Waheda Wahid said... reply to comment

sama2 kita muhasabah diri... thanks for sharing dear...

Mimie Najib said... reply to comment

takut pula bila tgk senarai tu..minta2 la kita ni dijauhkan dari bersikap camtu kan anis..

*dah email kt anis tau.. :)