Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

saya yang sombong

Logo Design by FlamingText.com

okay, tolong jangan tegur saya.. saya sangat sombong.. nak tegur jugak? tegurlah.. tapi saya tetap akan sombong!

hurmm, macam ni pun ada ke?

ye, memang ada.. anis lah orangnya.. tapi jangan salah faham, bukannya anis sombong degan bloggers-bloggers semua.. ni ha, kat FB ni.. ada laki mana entah duk hantar chat cakap anis sombong bagai..

masalahnya, anis langsung tak kenal dia kot, tetiba nak cakap sombong..

dahtu? takkan nak buat-buat ramah pulak? sorry la, anis bukan jenis camtu.. tambah-tambah pulak anis ni tunangan orang.. esok lusa nak jadi bini orang dah pun..takkanla nak buat ramah tergedik-gedik duk chat dengan laki lain pulak kan?

so, malas nak panjang-panjang cerita anis block je orang-orang yang macam tu.. bukan apa, takut esok lusa dijadikan fitnah pulak kan? eee.. mintak simpang la.. hehe :)
  Logo Design by FlamingText.com

5 comments:

Normi Nieza said... reply to comment

jgn layan org mcm tu anis...huhu

Mimie Najib said... reply to comment

biasa la tu anis..dulu kita pun kena camtu juga.. block orng cmtu..takut..

anis suryanie said... reply to comment

@Normi Nieza xlayan pun kak.. tu y block tu.. hehehe

anis suryanie said... reply to comment

@Mimie Najib tul tu cik mimie, ssh klu jd femes cam kite dua ni.. hehehe

Mimie Najib said... reply to comment

hehehe..tu la..pemes dalam senyap..hik3..