Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

orang RUSSIA faham bahasa MALAYSIA

Logo Design by FlamingText.com 
short entry from me..

anis tau, tak banyak pageviews..sob2

tapi, faham pulak orang RUSSIA ni baca blog anis yang kelaut ni.. hahaha.. dahla ngan bahasa malaysia rojak tunggang langgang.. kalau nak suruh pakcik gugel translate pun, mau migraine pakcik gugel memikir.. menda apalah minah ni tulis.. hahaha

tapi, bila fikir-fikir balik.. mungkin kawan-kawan sekolah dulu-dulu yang study kat sana duk stalk blog anis..hehehe okay! very perasan! dont say it.. hehe

  Logo Design by FlamingText.com

8 comments:

Yan Ty said... reply to comment

Kira banyak juga la pageviewers kat blog cantik Anis ni , dari belog bersawang Ty. Kadang-kadang , bangsa asing memang cepat belajar bahasa melayu kita jadi tak mustahil.

Nur Aisyah said... reply to comment

Huhu . Untung La Akak ^^

Nurfaezah Abdullah said... reply to comment

fae lak receive highest pageviews from US and Malaysia walaupun the actual fact is fae orang Brunei hehe fae x promo sangat blog fae on fb etc so i guess maybe that's why x ramai readers from Brunei visit blog fae

zarena heeney said... reply to comment

salam singah
cantik blog :)

Mimie Najib said... reply to comment

ok la tu anis.. ramai orang terjah blog anis.. =)
mungkin pelajar disana yang suka jenguk blog anis tu.. =)

wantie said... reply to comment

Wowo.. banyak juga pageview datangnya dari rusia yer.

Hanida Moss said... reply to comment

ade laa tu keyword tersangkut satu dua. Pastu student malaysia kat russia kan ramai ;)

ros_reeza said... reply to comment

Orang Rusia tertrik dengan blog Anis sebab ape ek.. ni mesti ada sebab.. hihihihi