Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

disimpan sampai berkulat

Logo Design by FlamingText.com
haihhh.. berkulat sudah kan? huhuhu..
 
taktaula bila anis nak siapkan entry-entry kulat ni.. huhuhu.. kalau dah malas tu tak boleh nak buat apa dah la.. sob..sob..
Logo Design by FlamingText.com

8 comments:

Farah Waheda Wahid said... reply to comment

tak apa dah rajin esok2 boleh publish...

s h a said... reply to comment

Sep2.Same ngan sha.Entry honeymoon ke Krabi da lame terperap dalam draf.Ehehe.

Nurfaezah Abdullah said... reply to comment

banyaknye pending entries hehehe

Sya Mimie said... reply to comment

xpe, nti dah betul2 ada kerajinan baru publish ye.. :)
*tapi nanti nak cite pasal bby pula kan..hihih

anis suryanie said... reply to comment

@Farah Waheda Wahidhaihh.. nak tunggu rajin tu lah kak farah.. xtau bila nak kunjung tiba.. hehe

anis suryanie said... reply to comment

@s h aagak2 anak kita dah boleh jalan pun still terperap kat situ kan? hikhik

anis suryanie said... reply to comment

@Nurfaezah Abdullahtu lah, tolong akak publishkanlah.. boleh? hehe

anis suryanie said... reply to comment

@Sya Mimieitulah.. cerita honeymoon dah basi.. cerita baby je manjang.. hehe