Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hye dear comels,
alang-alang stalking tu..
tinggallah jejak kat sini tau..
nanti senang anis nak
trace and follow u all balik :)

on call 3.30 pagi!

Logo Design by FlamingText.com
tidurku tidak dibuai mimipi indah.. saat alarm berbunyi menandakan waktunya untuk aku bangun dan bersiap ke tempat kerja... arghhh!! ngantok.. snooze dulu.. 10 minit lagi lah baru bangun...
 
10 minit kemudian, memekak lagi sekali alarm tuh.. okeh, kena bangun dahni.. lewat kang, dahla pegang kunci.. nanti bebel pulak sister.. bangun-bangun je terus ke dapur, masak air panas untuk en.suami.. sebelum pergi kerja kena bancuhkan air kopi kat dia siap-siap..
 
okay, mandi! nasib baik skang ni musim panas.. selalunya pukul 10 pagi belum tentu nak mandi.. rumah tingkat 10, memang sejuk gigil kalau mandi.. hehehe
 
dah siap mandi, siap-siap berbedak bagai.. nak pakai uniform.. tertengok jam dinding kat dalam bilik.. hurmmm, tak ada bateri pulak dah jam ni.. baru nak pukul 4.. abaikan, balik petang karanglah tukar..
 
tengok jam tangan pulak, eh.. memang nak pukul 4.. hurmm.. tak puas hati.. tengok jam astro pulak.. haiyooo!! memang betull baru jam 3.51am!! grrrr!! oncall masuk 7.30 pagi laaaa!!!!! bukak pintu 7 pagi!! yang belum pukul 4 dah siap mandi bagai ni kenapaaa la anis oii!!
 
apalagi, tarik selimut.. gitau en.suami.. "b, syg silap tengok jammm.. ingatkan dah pukul 6.30 pagi tadi" hahahaha, bantai die gelakkkk.. nasib baik dia pun tak bangun mandi jugak.. sambung tidur balikla jawabnye.. hehe
 
adoiyaaiii sakit kepala mak jemah harini, gara-gara terkejut bangun jam 3.30 pagi.. tula, en suami la tu suruh set alarm malam kelmarin jam 3.30 pagi sebab nak tengok bola.. sekali anis lupa nak off alarm 3.30 pagi tu semalam.. kan dah terkena.. alahaiii.. huhuhu
Logo Design by FlamingText.com

13 comments:

sYaFiNaS said... reply to comment

alahai...kciannya kt anis...nasib belum p kja lagi masa tu...kalau x,lagi haru...hihii...

aizu's life said... reply to comment

hihi.. mmg on call sesangat tu.. gara2 bola :)

anyway, salam pkenalan.. done folo anis

s h a said... reply to comment

Salam kenal anis.Sha pon follow sini.Gelak baca cite anis.Boleh pulak silap bgn kul 3.30 pagi sampai siap mandi sume.Ehehe.Tdo wangi2 siap berbedakla ye pagi2 tu. ;)

Lyaa Suriany said... reply to comment

memang stress kalau mcm tu nis.
haha
lya pun penah jugk kena sekali mcm tu.
saborrr jeee laa
anyway salam kenal jugak

Nurfaezah Abdullah said... reply to comment

kesian sis hehe

S. Faezah said... reply to comment

alamak..tension nye klu cam ni ~.~

Sya Mimie said... reply to comment

alahai anis.. funny je.. nasib baik la tak bngun g keje terus kan.. gelap2 pula tu..hehehe

anis suryanie said... reply to comment

@sYaFiNaStau xpe.. belum pergi pun dah rasa haru.. nak bebai pun ada.. hehe

anis suryanie said... reply to comment

@aizu's lifesemangat on call lah katekan.. hahaha

anis suryanie said... reply to comment

@s h aa'ah.. siap wangi2 berbedakla.. last2 tidur balik.. hehehe

anis suryanie said... reply to comment

@Lyaa Surianysakit kepala sehari suntuk ari tu.. gara-gara bangun awal.. sob2..

anis suryanie said... reply to comment

@S. Faezahmau xtension.. nasib baik xpergi start kereta lagi.. hehe

anis suryanie said... reply to comment

@Sya Mimietau xpe.. pukul7 pagi pun gelap lagi.. inikan pulak baru nak pukul4 time tu.. hehehe